Дисковий агрегат ASISTENTE використовується для високошвидкісного лущення ґрунту, основного обробкітку ґрунту та підготовки насіннєвого ложа за низьких витрат на паливо. Завдяки балансу високої продуктивності та якості змішування органічної маси з ґрунтом при стерньовому обробітку, дискова борона може служити універсальною машиною в сучасному фермерстві та виконувати культивацію як ультраповерхневу, так і глибоку.
Концепція дискових борін ASISTENTE заснована на індивідуально розташованих у два ряди дисках, в шаховому порядку по відношенню один до одного на відстані 12,5 см, підвішених на листових пружинних стійках (3-D technology). Стійки є одночасно запобіжним механізмом від каміння. Розташування дисків та стійок забезпечує роботу без забивання робочих органів. Робочі органи витримують рівномірну задану глибину. Точність дотримання робочої глибини забезпечується заднім катком. ASISTENTE може комплектуватися кількома варіантами робочих органів та котків. Дана технологія дозволяє працювати з нижчим тяговим опором у порівнянні з іншими способами підвісу робочих органів, при цьому забезпечуючи незалежне реагування на складні ділянки, що дозволяє працювати, у тому числі на кам'янистих ґрунтах, при робочій швидкості до 18 км/год, зменшує негативний вплив у вигляді ущільнення ґрунту.
У конструкцію ASISTENTE закладено функцію поперечного регулювання передньої балки дисків. Це дозволяє налаштувати машину для найефективнішої роботи для передпосівної підготовки, для роботи з пожнивними рештками або покривними культурами. Зношування дисків з часом змінює в небажаний бік траєкторію руху дисків, і при цьому значно погіршує якість обробітку. Регулювання дисків ґрунтообробної машини дозволяє компенсувати знос дисків, знизити знос дисків та продовжити термін служби машини.
Рама:
- Спроектовані компактні конструкції рам мають просторову структуру, що надає при невеликій масі високу жорсткість і міцність як навісним так і напівпричіпним агрегатам. Виконані із спеціальних конструкційних сталей, рамні конструкції забезпечують довговічність при інтенсивній експлуатації. Конструкції навісних агрегатів мають вигідне розташування центру тяжіння і дозволяють працювати з тракторами меншої вантажопідйомності. При необхідності збільшення проникаючої здатності, навішуються додаткові вантажі, що монтуються. Рами агрегатів серії ML мають спрощену конструкцію.
Диски та листові пружинні стійки:
- Агрегати укомплектовані найкращим Іспанським виробником дисків та стійок - фірмою BELLOTTA. Робочі органи забезпечують тривалу та якісну роботу. У базовій комплектації встановлюється диск VT Rex 560 мм (22 дюйми) , ромашка 560 мм (22 дюйми) та VT Rex 510 мм (20 дюймів). Диски більшого діаметра справляються з більшою органічною масою і працюють на глибину від 3 см до 15 см., меншого діаметра обертаються з більшою швидкістю, тим самим забезпечуючи найкращий ефект, що мульчує, і працюють на глибину до 12 см.
- На вибір: тарілчасті, як суцільні, так із дрібними або великими вирізами; VT Rex, які мають властивості відмінного подрібнення пожнивних залишків, досягають глибокого проникнення.
Підшипникові вузли:
- Найбільш важливими елементами, що впливають на роботу без зупинок, є підшипникові вузли, що забезпечують обертання дисків та катків, від кращого світового виробника компанії SKF (Швеція). Правильне розташування підшипникового вузла, висока вантажопідйомність та виняткова захищеність дозволяють працювати, не переймаючись надійністю технологічного процесу. Закладена на весь термін служби мастило не вимагає додаткових грошових та тимчасових вкладень.
Крайній диск:
- У разі застосування дисків однакового розміру крайній диск утворює борозну, що в деякій мірі негативно впливає на наступні операції. У конструкції борін ASISTENTE реалізована можливість регулювання висоти крайнього диска, що виключає огріхи в обробітку грунту.
Котки:
- Стандартно на дискові борони ASISTENTE встановлені трубчасті катки діаметром 500 мм посиленої конструкції, які є найбільш універсальними у використанні на більшості операцій. Доступні діаметри 450, 500, 550 мм. На катках встановлені підшипникові вузли імпортного виробництва фірми SKF.
Робоча глибина лущильника виставляється на катках агрегату механічно.
Ходова частина агрегату складається з посиленої рами, осей європейського виробника фірми ADR (Італія) та шин світових виробників.
Транспортна ширина напівпричіпних дискових агрегатів складає 2,8 метра.
Характеристики:
Параметр |
250 |
300 | 400 | 500 | 600 |
800 |
1000 | |
Рабочая ширина, м |
2,5 |
3 |
4 |
5 |
6 |
8 |
10 |
|
Конструкция |
навесная |
навесная |
навесная |
полунавесная | полунавесная | полуприцепная | полуприцепная | |
Масса, кг |
1100 |
1550 |
1900 |
3600 | 4050 | 6700 |
7700 |
|
Необходимая мощность трактора, л.с. |
80 |
120 | 150 | 180 | 220 | 300 | 350 | |
Количество дисков, шт. |
20 |
24 |
32 | 40 | 48 | 64 | 80 | |
Диаметр дисков, мм |
560 (VT Rex, ромашка), 510 (VT Rex)
|
|||||||
Стойка |
Листовая пружина, 3-D technology |
|||||||
Рабочая глубина, мм |
3…12 |
3…15 |
||||||
Рабочая скорость, км/ч |
10…18 |
|||||||
Расход топлива, га/л |
от 4,5 |
|||||||
Габаритные размеры в транспортном положении, мм: - длина - ширина - высота |
2800 2900 1900 |
2800 3000 2100 |
2860 4400 1900 |
6200 2800 3315 |
6200 2800 3815 |
6800 3000 3315 |
7800 3000 3315 |
Основні | |
---|---|
Виробник | ARADOR-TSL |
Країна виробник | Іспанія |
- Ціна: 458 422 ₴