Виробництво Першого Державного Військового та Тракторного Заводу КНР:
- Найбільший Тракторний Завод у Світі (в одному місці);
- 3-й в Світі за виробництвом тракторів;
- Випускається понад 100 000 одиниць в рік;
- Найбільший виробник дизельних двигунів до спецтехніки (трактори, крани, кари, навантажувачі і т.п.) в Азії;
- Власник Тракторного заводу McCormick у Франції;
- Експортуються в 96 країн Світу.
Розроблені за ліцензією FIAT на базі тракторів FiatAgri.
Ліцензований двигун PERKINS (Англія).
Виробничі цехи обладнані лініями та обладнанням з Німеччини, Швеції, Італії.
Повний цикл виробництва. Завод виготовляє 85% трактора в своїх цехах, не перекуповуючи складові та компоненти у інших виробників. Це дозволяє жорстко контролювати якість продукції, впроваджувати нові технології, так в 2013 році було проведено оновлення модельного ряду.
Збирання YTO розповсюджені по світу під іншими торговими марками та представлене в таких країнах: Польща (Zefir,Pronar), Росія (ЛМЗ «Азевротех»), Казахстан, Сербія, Хорватія, Австралія, країни Півд. Америки, ЮАР, інші.
В Україні Трактори YTO масово реалізовуються з 2005 року.
Завдяки використанню новітніх технологій, що полегшують запуск двигуна, трактори YTO безвідмовно працюють у будь-яких кліматичних умовах. Зчеплення подвійної дії забезпечує рівномірний рух трактора, плавне перемикання передач та рівномірну роботу валу відбору потужності.
Трактор YTO NLX 1304-А — сучасний та надійний
Трактор китайського виробництва ЮТО неодмінно являється одним з найкращих рішень для агробізнесу сьогодення. Якість та надійність китайської техніки в наш час перевершує всі сподівання, дозволяючи конкурувати з виробниками відомих брендів.
Якщо ви потребуєте надійного та універсального помічника, варто звернути увагу на модель YTO 1304-А.
Основні вузли та агрегати трактора YTO 1304-А
Двигун
Оновлений ЮТО NLX1304-А отримав рядний дизельний двигун, який має 6 циліндрів загальним об’ємом 7.7л. Потужність при цьому становить 130 к.с. Силова установка оснащена простою механічною паливною системою фірми Bosch. Щоб підтримувати оптимальну температуру двигун має водяне охолодження, а для більш легкого запуску за умов мінусової температури, оснащений системою для підігріву палива. Основними причинами установки саме цього двигуна на модель NLX 1304-А стали його надійність та запас потужності.
Трансмісія
Функцію забезпечення достатнього зчіпного зусилля виконує 12 дюймове посилене зчеплення виробництва компанії LUK. Механічна КПП має 3 діапазони роботи, 24 передач вперед і 8 назад. Виготовлена за технологією 4х4 по ліцензії компанії FIAT. Надійна й витривала, саме так можна описати роботу трансмісії на тракторі ЮТО NLX1304-А.
Гідравліка
Гідравлічна система на цій моделі розташована окремо від трансмісії, має 2 баки загальним об’ємом 76 л. Комплектується трьома парами гідравлічних виходів. Виробнича здатність гідравліки 60 л/хв, а підіймальне зусилля навіски 4500 кг, що являються відмінними показниками для даного класу трактора.
Кабіна
Новий дизайн кабіни ЮТО NLX1304 отримав обшивку крил салону, яка виконана з пластику. Зручне розташування органів керування швидкостями, гідравлічними виходами, механізмами навіски додає зручності та зменшує навантаження на оператора в процесі керування трактором. Для комфортної експлуатації кабіна китайського трактора оснащується покращеним сидінням фірми GRAMMER, кондиціонером та MP3 магнітофоном з двома колонками.
Експлуатація трактора YTO 1304-А
Техніка китайського бренду відзначається своєю непримхливістю у виконанні поставлених завдань, за встановленням додаткового устаткування спектр яких може бути досить широким. В Україні трактори з кабіною ЮТО цінують за їх надійність, простоту в обслуговуванні та якість, модель NLX 1304-А не виняток. Двигун, що зберігає рівномірну роботу при будь-яких температурних умовах і навантаженнях і надійна трансмісія дають змогу трактору ЮТО NLX1304-А успішно боротися за провідні позиції у своєму класі.
Основні технічні характеристики: | |
---|---|
Параметр | Показник |
Габарити: Д × Ш × В | 4.77×2.33×2.96 м |
Колія передніх коліс | 1822-2153 мм |
Колія задніх коліс | 1662-2262 мм |
Колісна база | 2688 мм |
Кліренс | 470 мм |
Радіус розвороту | 6,67 м |
Потужність ВВП (ВОМ) | 81.7 кВт |
Оберти ВВП | 540/1000 об/хв |
Гальмівна система Піднімальне зусилля навіски |
дискова, поміщена в масляну ванну, з гідроприводом 4500 кг |
Ємкість паливного бака | 220 л |
Вага | 6400 кг |
ТЕХНОЛОГІЇ: | |
---|---|
![]() |
ТЯГОВЕ ЗУСИЛЛЯ |
Максимальне на крюку – 38.16 кН |
|
![]() |
ДВИГУН |
Ліцензія PERKINS, 6-ти циліндровий, Євро-3, паливна система BOSH, водяне охолодження, передпусковий підігрів, без турбіни, потужність 130 (96) к.с.(кВт), номінальні оберти – 2400 об/хв., об’єм двигуна 7.7 л, крутний момент крутний момент 496 Н/м. |
|
![]() |
ТРАНСМІСІЯ |
4х4 Технологія та ліцензія FIAT, механічна КПП, 3 діапазони роботи, 24/8 передач вперед/назад, синхронізована, передній міст – балковий – 2 рульових циліндра на передньому мосту. |
|
ГІДРАВЛІКА | |
Трьохточкова посилена, універсальна навіска — 3 гідроциліндри (1-основний (закритий), 2 додаткові (виносні)), категорія 2, макс. вантажопід’ємність навіски – 4 500 кг, гідросистема (гідравлічні виходи) — 3 пари (6 шт) продуктивність гідронасоса (НШ) – 60 л/хв, окремий бак гідравліки. |
|
![]() |
ЗЧЕПЛЕННЯ |
14-дюймове посилене дводискове зчеплення LUK (Оригінальне Німеччина) |
Комплектація: |
---|
|
ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ:
1) Універсальний. Можлива колія на міжрядді 70 см. 2) Найбільший рівень тягового зусилля в 38,16 кН серед аналогів 110 - 130 кс. за рахунок потужного двигуна і якісно скомпонованої коробки передач та конструктивно правильного балансування ваги трактора, комплект грузів; 3) Конструктивно проста, класична механіка – прямі кардани, мінімальна кількість перехідників, підшипників, електроніки та некорисних, дорогих опцій; 4) Економія на споживанні палива складає 20-25% в порівнянні з аналогами вітчизняного виробництва; 5) Гідравлічна система розташована окремо від трансмісії, має 2 баки загальним об’ємом 76 л; 6) Вал відбору потужності (ВОМ) дискового типу конструктивно надійній з високим передаточним числом; Нейтральний режим ВОМ (відсутній у вітчизняних тракторів) дозволяє працювати з будь-яким обладнанням, є обов’язковим для агрегатування машин з змінним режимом роботи (кормозмішувачі, дробарки і т.п.) 7) Балковий тип переднього мосту – надійна конструкція, що має мінімальну кількість перехідників та підшипників. Гарантія - 1 рік або 1500 мотогодин. Оплата: Безготівкова оплата. У лізинг за програмою 50%/50%. В кредит (Державна програма кредитування 5-7-9%). Доставка тракторів: Безкоштовна доставка тракторів по всій території України. Доставка запчастин: Самовивіз зі складу. Транспортними компаніями.
Для задоволення Вашої зацікавленності просимо звертатися за тел. 098-653-16-52, 066-106-35-70. Дякуємо за співпрацю з надією, що це буде корисно для Вас. |
Основні | |
---|---|
Галузі застосування трактора | Сільськогосподарські |
Тип ходової трактора | Колісні |
Тип | Напіврамні |
Призначення трактора | Універсальні |
Тяговий клас трактора | 2 |
Об'єм двигуна | 7.7 куб. см |
Потужність | 130 к. с. |
Кількість ступенів кпп | 24 |
Максимальна швидкість | 38 км/год |
Максимальний крутний момент | 496 H*m |
Підйомна сила | 4500 кг |
Об'єм паливного бака | 220 л |
Маса | 6400 кг |
Радіус повороту | 6.67 м |
Виробник | YTO |
Країна виробник | Китай |
Габаритні розміри | |
Довжина | 4.77 мм |
Ширина | 2.33 мм |
Висота | 2.96 мм |
- Ціна: 2 049 337 ₴